"Sumpah Jijik Saya Melihat Kelakuan Mereka", Isteri Ditangkap Khalwat bersama seorang....

Selepas 10 tahun mengadu nasib seorang diri di negeri orang dan berjaya melangsaikan hutang piutang keluarga, Sephia balik semula ketanah air untuk menghabiskan sisa hidupnya bersama suami dan anaknya.

Namun angan-angan itu musnah selepas dia diceraikan suaminya Haris 40 tahun di mahkamah agama semalam dengan talak tiga.

Hariz  bercerita kembalinya isteri ketanah air cukup membuat dia dan anaknya bahagia, kehidupan mereka normal seperti mana awal pernikahan mereka dahulu. pada awalnya kekerapan anak gadis jirannya itu datang ke rumahnya di anggap sebagai hal yang biasa namun siapa sangka hal itu menjadi punca retaknya rumah tangga yang dia bina sejak 13 tahun lalu.

Hariz dan Sephia berkahwin pada tahun 2004 lalu, pada awal tahun 2007 dia pergi merantau keluar negara yang ditawarkan oleh jiran mereka.

Dimaklumkan Haris dan Sephia memiliki hutang terhadap jiran tersebut dan untuk melangsaikan hutang mereka jiran itu menyuruh Sephia bekerja di luar negara untuk menghasilkan wang.

Hariz  yang bekerja sebagai kuli bangunan terpaksa merelakan isterinya pergi kerana merasa tidak sanggup untuk mencari duit tambahan.

Tahun demi tahun berganti, Sephia hanya akan balik berjumpa suami dan anak waktu hari raya sahaja, selepas itu dia akan pergi semula sehinggalah dia berjaya melangsaikan hutang piutang keluarganya dan berjaya membangunkan sebuah rumah baru untuk suami dan anak.

Sephia adalah seorang perempuan yang sangat cantik, beliau balik semula ketanah air pada penghujung tahun 2016 lalu kerana tidak tahan dengan gangguan lelaki hidung belang di luar negara yang selalu menggodanya.

Dengan kembalinya isteri, Hariz berharap mampu menikmati hari tua dengan baik bersama isteri dan anak akan tetapi apa yang dia harapkan jauh dari harapan.

Sephia ditangkap khalwat dengan anak jirannya yang juga merupakan seorang perempuan.

“Sumpah jijik saya melihat kelakuan mereka, saya sempat memarahi mereka, namun saya kena marah balik dan isteri juga turut mengaibkan saya dengan berkata tidak pernah puas dengan hubungan batin kami selepas dia balik ,kata Juan
Selepas berulang-alik hadir ke pembicaraan  dimahkamah.

Sephia berkata bahawa dia tidak kisah kalau suaminya ingin bercerai, malah dia bersyukur kerana boleh terlepas dari suami yang selalu mempergunakan kebijakkan dan tenaganya untuk mencari wang.

“Saya yang menafkahi dia, rumah, tanah semua yang dibeli atas hasil kerja keras saya, dan saya akan mengambilnya tanpa memberikan sedikit pun pada suami”kata Sephia.

Bagaimanapun Sephia mengaku bertukar selera kepada hubungan sejenis ketika dia berada diluar negara.

“Ya saya bekerja sebagai lesbian yang melayani mereka,t idak hanya mendapat kepuasan seks mereka juga memberikan wang yang banyak” katanya.